tirsdag 29. september 2009

Tenkepausen min er over......

og avgjørelsen er tatt......

Jeg har tenkt litt frem og tilbake, på fordeler og ulemper i tenkeperioden, men har nå bestemt meg for at det blir fortsatt messe i Skedsmohallen.

Men det blir kun 1 gang i året, i september :)

Så nå er det booket for neste år, og innen kort tid booker vi for et par år til fremover , for nå fortsetter vi med messe flere år fremover :):)

Så vil jeg atter en gang beklage at jeg har gått tilbake avgjørelsen om at dette var siste messe, men jeg var virkelig bestemt på at det skulle være det.
Men som jeg har sagt, jeg har storkosa meg i Skedsmohallen, stemningen var på topp, og masse nydelige mennesker som jeg kan klemme på en hel helg :)

Så da sees vi igjen i Skedsmohallen, i september 2010 :)

14 kommentarer:

  1. Det var flott. Var så morsomt å være sammen med så mange å scrappe igjen. Og fra flere kanter av landet. Jeg kommer neste år også.

    SvarSlett
  2. Høres supert ut!
    da håper jeg at det blir treff med inspirasjonshefte, muligheter for å henge opp det vi lager til inspirasjon, og konkurranser. Savnet det i år:0)

    Lykke til med arbeidet!! KNALL!!!

    SvarSlett
  3. så bra :D jeg ble så lei meg da jeg ikke kom på denne messa da jeg hørte den var den siste. men nå gleder jeg meg til neste år :D

    SvarSlett
  4. Så bra!!! Det er sikkert masse jobb med dette, så jeg er glad for at du orker flere ganger!!! Jeg var der i år og likte meg godt! Og jeg ønsker meg flere forskjellige småkurs i spesielle teknikker og scrappestiler! Og utfordrings/skissekonkurranser fra butikkene med sponsede premier! Hadde også vært gøy om man kunne stille ut det man lager slik at det blir et inspirasjonsgalleri i hallen utpå søndagen! :)

    SvarSlett
  5. Jippi!!!! Nå var det veeldig mange som blei veldig glade!!!! :D Vi er alle både glade og takknemlige for at du orker det flere ganger! dette var min første gang i år, og jeg kommer mer enn gjerne tilbake! :D
    Lykke til med skolegang ved siden av alt dette!
    (http://scrappegal.no)

    SvarSlett
  6. Hurra! Det er en avgjørelse som absolutt faller i smak. :o)

    SvarSlett
  7. hvis det er noen smily som gir en klem så hadde jeg lagt inn denne her!!!

    Kjempejippi!!! jeg kommer!!!

    SvarSlett
  8. Supert - du er jo en engel som gjør dette for oss som er papirgale!!!!

    SvarSlett
  9. Det er heilt fantastisk at du vil arrangere Stempelscrao igjen! Eg var der for første gong i år og storkosa meg! Du må berre seie i frå om du treng noko hjelp til å lage til f.eks inspirasjonsheftet som nokon etterlyste i ein tidlegare post. Eg stiller gjerne opp!!

    Siri

    SvarSlett
  10. Såååå kjekt å høre at du/dere fortsetter:O) Jeg fikk ikke tatt turen i høst:( så det blir kjempe kjekt å få en ny mulighet til neste år:O)
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett